cargo gsa

Cargo GSA ומשלוחים לישראל: כל מה שחשוב לדעת

העברת מטען בין מדינות היא פרוצדורה מורכבת, שדורשת מענה לוגיסטי, שירות לקוחות, מעקב אחרי משלוחים וטיפול בבעיות שצצות לאורך הדרך. הכיר את תפקידן של חברות שירותי המטען האווירי

cargo gsa

בתקופה שבה סחורה ומוצרים עוברים בין מדינות ברמה היומיומית, נדרשת עבודה מורכבת מתמיד בכדי לוודא שהכול פועל כשורה. בשונה מתפקידים שנמצאים בפרונט וקשה לפספס אותם באולמות הנוסעים בשדות התעופה, חברות המספקות שירותי מטען אווירי נמצאות לפחות חלק מהזמן "מאחורי הקלעים". אחד מהתפקידים המרכזיים שהן ממלאות הוא מתן שירותי  Cargo GSA (General Sales Agent או "סוכן מכירות כללי") למטענים. מה זה אומר ואיך זה משפיע על שילוח לישראל?

 

Cargo GSA הוא תפקיד שנועד להעניק ייצוג לחברת תעופה אחת או יותר, במטרה להיות אחראיים על פעילויות הקשורות לתהליך השילוח של מטען אווירי שלהן. השירות כולל התייחסות לכל מה שנדרש כדי להבטיח שהסחורה תעבור את כל המסע הארוך מנקודת השילוח אל נקודת הסיום בהצלחה. ברשימה הזו נמצאים ניהול השירותים הנדרשים וטיפול בלוגיסטיקה סביב תהליך השילוח, תוך דאגה ותמיכה בנושא ההזמנות, שירות הלקוחות ועוד. 

 

קיימים שירותי GSA בתעשיות ותחומים רבים, אך במקרה זה השירות מתייחס אך ורק למטען. במצב של שילוח לישראל, Cargo GSA מיועד לעקוב אחר משלוחים שמגיעים לישראל, תוך טיפול בכל בעיה שעשויה לצוץ לאורך תהליך ההובלה. החל מטיפול בניירת ועמידה בדרישות המכס ועד סיוע לחברות התעופה להתייעל בהיבטים הללו.

 

אילו חברות פועלות בתחום בישראל?

אחת מהחברות הבולטות בתחום בישראל הינה Rom Top Aviation, שהוקמה בשנת 2003 ומספקת שירותי מטען אווירי עבור חברות שונות ברחבי העולם. כחלק מסל השירותים שהיא מציעה, החברה מטפלת במכירות ותפעול מטענים עבור חברות תעופה מובילות. החל מטיפול במטען והובלה, ועד לתיעוד וניהול מכס. צוות עובדי החברה כולל מומחים שמכירים היטב את אתגרי השילוח לישראל, כולל במוצרים ייחודיים כמו תרופות, מוצרי מזון מתכלים וכדומה. ולכן לקוחות שמעוניינים לוודא שהמטען שלהן עובר בידיים המקצועיות ביותר, יכולים להישאר רגועים ולקבל מענה מסביב לשעון.

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *