מהם אתרי הסחר העולמיים החזקים בישראל?

זה לא סוד שישראלים אוהבים לקנות אונליין, אבל איפה הם שולפים את כרטיס האשראי ומדוע כדאי גם לכם להזמין משלוחים משיין, אמזון ואתרים נבחרים נוספים?

ישראלים נהנים מאוד לעשות שופינג באתרי סחר עולמיים ברשת, מנהג שהתעצם עוד יותר בחסות התנאים והמגבלות שהציבה הקורונה. מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 90% מהישראלים השתמשו באינטרנט בשנת 2020, כאשר 58% מתוכם נעזרו בו לצורך קניית ביגוד. הסיבות שהוזכרו היו נוחות הקנייה מהבית, המחירים הזולים, החיסכון בזמן והמבחר – בזכות מוצרים ופריטים שאין להשיג בארץ. 

מעניין לציין שלמעלה ממחצית מבין הרוכשים (58%) ציינו שהם משלבים רכישה מאתרים מקומיים ואתרי סחר עולמיים כאחד, ו-17% ציינו שהם קונים רק באתרים מחו"ל. ואכן, במצב שבו החופשות בחו"ל כבר לא זמינות כמו פעם, חובבי השופינג מעבר לים נאלצו למצוא חלופות מקוונות למותגים האהובים עליהם. כך שהשאלה היחידה שנשאלת היא מהם האתרים שהרוויחו מהזינוק במכירות.

אתרי מסחר עולמיים
איפה כדאי לקנות ברשת?

איפה נמצאים הצרכנים הישראלים?

השוואה בין מחקרי קניות שהתבצעו לאורך השנה האחרונה, מעלה כי אותם השמות עולים פעם אחר פעם. אלה העיקריים שבהם:

שיין – אתר האופנה הסיני מככב בכל הסקרים, כשבחלקם הוא ממוקם אפילו במקום הראשון. מדובר באתר שמציע אינספור פריטים, בגדים לנשים ולגברים, נעליים, פריטי עיצוב לבית ואפילו אביזרים לחיות מחמד. המחירים משתלמים במיוחד, וקיימת גם מדיניות משלוחים שווה. מה שאומר שתוכלו לקבל משלוחים משיין ללא עלות ברכישה מעל 100 ₪ (נכון ל-2021), ומשלוחי אקספרס מהירים במיוחד ברכישה מעל 395 ₪. 

אמזון – האתר האהוב כל כך על ישראלים, חזר לככב במצעדי הרכישה מאז השיב את האפשרות למשלוחים בחינם על חלק מהפריטים. כדי להיות זכאים לקבל משלוחים מאמזון בחינם, יש לבצע רכישה בסכום של למעלה מ-65 דולר – שתורכב ממוצרים שנמצאים ברשימת ה"מותאם למשלוח חינם". ניתן לסנן את התוצאות בלחיצת כפתור, כדי שברשימה ייכללו אך ורק מוצרים כאלו. שימו לב שלהבדיל מהמקרה של משלוחים משיין, באתרים אחרים רף 75 הדולרים עומד בעינו.

אסוס – אתר נוסף שאי אפשר שלא להזכיר. אסוס הוא אתר בריטי, המאפשר לבצע רכישת ביגוד, אקססוריז, הנעלה, תכשיטים ואביזרים נוספים, מבית מותגים מובילים ואהובים. תוכלו למצוא באתר פריטים במגוון רחב של מחירים ומידות, החל ממותגים זולים ועד למותגי על. גם משלוחים מאסוס קיימים בשתי תצורות (רגילה ואקספרס), כאשר כדי להיות זכאים למשלוח ללא עלות – יש לבצע רכישה בסכום של למעלה מ-170 ₪ (נכון ל-2021). 

באילו אתרים נוספים כדאי לבקר? אחרי שהזמינו משלוחים מאסוס, אמזון ושיין, ניכר שצרכנים ישראלים לא מוכנים לוותר גם על ביקור בנקסט (Next), עליאקספרס ואיביי (Ebay). 

המשלוח שלכם כבר בדרך

ביצוע ההזמנה הוא אמנם השלב האחרון שלכם באתר עצמו, אבל עבור החבילה שהזמנתם מדובר רק בנקודת ההתחלה. עם קבלת ההזמנה, המוצרים ייארזו ויועברו אל נקודת השילוח – משם הם יחלו במסע הארוך שלהם אל ישראל. על המעקב אחר המשלוח, הטיפול בחבילה עם נחיתתה והעברתה ישירות אליכם, אחראיות חברות השילוח. חברת GCX למשל, חברת הבלדרות הישראלית הגדולה בארץ, אחראית על מגוון משלוחים מאמזון ומאתרים נוספים.

כך שלאחר ביצוע ההזמנה ועם נחיתתה בארץ, חברת GCX מבצעת עבורכם את הליך השחרור מהמכס. בסיומו, המשלוח יעבור אל חברת ההפצה ומשם אליכם הביתה. עם מעקב משלוחים GCX, הזמין באתר החברה, יכולים הצרכנים לוודא בכל רגע היכן נמצאת החבילה שלהם. ושירות הלקוחות הדיגיטלי, הזמין באמצעות צ'אט, טופס פנייה, פייסבוק ואפיקים מתקדמים נוספים, מאפשר לקבל מידע מקיף בכל סוגיה נוספת. 

אתרי סחר עולמיים
למה כדאי לקנות מחו"ל ולא בארץ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *