מה אוכלים בחנוכה 2021?

חג החנוכה נמצא כבר מעבר לפינה, ואם חשבתם שנדרש נס אמיתי כדי להפתיע את האורחים עם מתכונים לחנוכה שהם עדיין לא ניסו – הגעתם למקום הנכון

סופגניות
סופגניות כנאפה או סופגניות יוגורט – בחנוכה הזה לא יהיה משעמם

בין אם התנדבתם לארח בחנוכה הקרוב ובין אם אתם מתארחים אצל אחרים, סביר להניח שלא תרצו להגיע בידיים ריקות. אלא שלמרות שמדובר באחד מהחגים הטעימים ביותר שיש, רבים חושבים שכבר אי אפשר להפתיע בו. שהרי כבר ניסיתם וטעמתם אינספור מתכונים לחנוכה, אז איך אפשר להמציא את הגלגל בלי לעבוד קשה? 

שופרסל מגזין, האתר הקולינרי של שופרסל, יפתור לכם בחנוכה הקרוב את כל האתגרים. עם מתכונים לחנוכה שקל, טעים וכיף להכין, אפילו אם אתם לא שפים במטבח. וכן, כולל כאלה שעדיין לא יצא לכם לראות על שולחן החג של אחרים. תוכלו למצוא עם שופרסל מגזין את המתכון הכי מדויק עבורכם, לבחון את רשימת המצרכים, ולצאת לדרך בלי שום עיכוב. 

אילו מתכונים לחנוכה כבר רשמנו לפנינו?

מחפשים מתכונים לחנוכה שנותנים כבוד לסופגנייה אבל עדיין מגיעים עם טוויסט מעניין? לצד סופגניית הריבה הקלאסית, התאהבנו במתכון של שופרסל מגזין לסופגניות היוגורט וסופגניות הכנאפה, וכנראה שגם לא נוותר על המיני-סופגניות במילוי שוקולד. כי בכל זאת, צריך לתת מקום למתוקים. בנוסף, אנחנו הולכים להכין השנה גם לביבות בטטה ותפוחי אדמה, שמתאימות גם למי שמעולם לא ניסה להכין לביבות עד כה. ואם זה לא מספיק, נוסיף אפילו לביבות קישואים שאינן מצריכות טיגון. 

מגיעים אליכם אורחים עם מגבלות תזונתיות או העדפות ספציפיות לגבי התפריט? אין שום בעיה. עם המבחר של שופרסל מגזין תוכלו למצוא בקלות את המתכון המושלם עבורם, שהרי כל המהות של החג היא לאפשר לכולם לאכול בהנאה. בין אם מדובר על מתכונים טבעוניים, מתכונים לחנוכה ללא לקטוז וכדומה. בוחרים מתכון, רוכשים את המצרכים ומתחילים להתנסות.

אז לסיכום, אם אתם עדיין מחפשים מתכונים לחנוכה וטרם מצאתם את המתכון המנצח, עם המבחר של שופרסל מגזין תוכלו להתחיל את החג כמו שצריך. עם חיוך גדול, רצון לבשל והרבה מחמאות מהאורחים.

סופגניות מצופות שוקולד
מגזין שופרסל מספק מבחר רחב של מתכונים מנצחים לחג החנוכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *