הלוואות אקספרס מגורמים חוץ בנקאיים – למה זה כדאי

בשנים האחרונות, בעיקר לאור הבירוקרטיה הקשה והתנאים הנוקשים של הבנקים, ניתן לראות יותר ויותר רבים אשר פונים לקבל הלוואות אקספרס מגורמים חוץ בנקאיים.

גורמים חוץ בנקאיים אלו חברות אשראי או מימון הפועלות בהתאם לחוק וברישיון ואין להן כל קשר אל הבנק שלכם. כיום אחוזי ההלוואות המגורים הללו הולכים וגדלים מידי יום, ויש לזה סיבה, או אפילו כמה סיבות.

אם אתם רוצים לדעת למה כדאי לכם לפנות דווקא אל חברות חוץ בנקאיות בכדי לקבל הלוואות אקספרס, קראו את המשך המאמר ותדעו את התשובה.

קבלת ההלוואה במהירות רבה יותר

בחברות מימון וחברות אשראי אין בירוקרטיה גדולה וכבדה מאוד כמו בבנקים, ולכן קל יותר לקבל הלוואות דרך חברה שכזו. אם אתם זקוקים לסכום כסף מסויים באופן מיידי ומהיר, בחברות החוץ בנקאיות תוכלו למצוא הרבה יותר אפשרויות שיתאימו לכם, ומדובר ביתרון חשוב מאוד עבור רבים.

ההלוואה לא משפיעה על חשבון הבנק שלכם

יתרון נוסף, וחשוב מאוד, בקבלת הלוואות אקספרס מחברות חוץ בנקאיות, הינו העובדה שהלוואה כזו לא משפיעה על חשבון הבנק שלכם. בניגוד להלוואות דרך הבנק, העובדה שיש לכם הלוואה פתוחה יכולה ליצור עבורכם קושי בקבלת הלוואות נוספות או אשראי בנקאי במידה ותהיו זקוקים לכך. לעומת זאת, הלוואה בחברה חוץ בנקאית לא רשומה בסביבת חשבון הבנק שלכם ולכן תוכלו להתנהל מבחינה פיננסית מול הבנק בצורה הרבה יותר נוחה וטובה.

דרישות קלות יותר לקבלת ההלוואה

לרוב, הדרישות של חברות חוץ בנקאיות למועמדים המתאימים לקבל הלוואות אקספרס הינן דרישות פשוטות יותר מהדרישות של הבנקים השונים, הכפופים גם לבנק ישראל. לכן אנשים אשר לא עומדים בתנאים של הבנקים ולא מקבלים אישור להלוואה לה הם זקוקים יכולים לנסות למצוא פתרון דרך חברה חוץ בנקאית, ייתכן כי שם יוכלו לקבל את ההלוואה בצורה הרבה יותר פשוטה ויעמדו בדרישות של החברה בקלות.

לסיכום, אם אתם מחפשים הלוואות אקספרס, חברות חוץ בנקאיות הן המקור הטוב ביותר אליו תוכלו לפנות לשם כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *