אדם מבוגר מובך

הכרויות לגיל השלישי: כל הטיפים שיעזרו לכם להתחיל

בכל הקשור לאהבה, הגיל הוא כבר מזמן לא פקטור. בני הגיל השלישי של היום כבר לא חוששים לחפש מערכות יחסים, ובאמצעות הטיפים הבאים תוכלו גם אתם להתחיל מחדש – עם אהבה חדשה

הרצון ליהנות מחיבה, אכפתיות וכתף חמה, משותף לבני האדם בכל גיל. כיום, בתקופה שמאופיינת בעלייה בתוחלת החיים ושינוי בהרגלים, אין דבר טבעי יותר מאשר ההבנה שניתן לאהוב, להכיר וליצור זוגיות גם בגיל הזהב. עם זאת, הכרויות לגיל השלישי עדיין נתפסות לעתים כמעוררות חשש וחוסר ביטחון. גברים ונשים לא תמיד יודעים כיצד לעשות את הצעד הראשון, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

  • ראשית, האמינו בזכותכם לאהוב – הידיעה שהרווחתם את הזכות ליהנות מזוגיות, ושאתם יכולים לחלוק מניסיון חייכם עם אדם נוסף, היא הצעד הראשון בדרך להצלחה. 
  • שנית, צרו הזדמנויות – אז נכון שלא פשוט להכיר אנשים חדשים, על אחת כמה וכמה בגיל מתקדם. כדי להרחיב את מעגל החברים הפוטנציאלי תוכלו להצטרף לחוגים, להגיע להרצאות מעניינות ואפילו לגלוש אל קבוצות, פורומים ואתרי הכרויות לגיל השלישי. 
  • הכירו את השכנים – רבים מבני הגיל השלישי מתגוררים בבתי דיור מוגן, שמהווים הזדמנות נפלאה להכיר אנשים חדשים בקבוצת הגיל הרלוונטית. אם אתם שוקלים מעבר דירה, ייתכן שדיור מוגן יהווה בדיוק את המסגרת שחיפשתם. קהילה חמה, מבחר אטרקציות ואפשרות להכיר אנשים חדשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *