ספרים דיגיטליים לשעות הפנאי

לצאת למסע בלי לצאת מהבית: מטיילים בעולם עם ספרים דיגיטליים 

האינטרנט מאפשר לנו לפרוץ גבולות, להיחשף למידע ממגוון מדינות ולתקשר עם אנשים חדשים. ספרים דיגיטליים עוזרים לחזק את הקשר הזה – עם גישה לספרות מכל רחבי העולם

ספר דיגיטלי

אוהבי ספרים מכירים היטב את הרגע הזה שבו הם טסים לחו"ל ונכנסים לחנות ספרים. בעבר, רובנו המתנו בציפייה למסעות כאלה, כדי להיחשף לספרות מרחבי העולם, לקרוא ספרים בשפות זרות או לרכוש רבי מכר שהעותקים הפיזיים שלהם פשוט לא הגיעו אלינו לישראל. בזכות ספרים דיגיטליים, כבר לא צריך לחכות או להיות תלויים במבחר הספרים שעל גבי המדפים. פשוט בוחרים את הספר שמעניין אתכם, רוכשים עותק דיגיטלי ויכולים להתחיל לקרוא אותו בלי להמתין אפילו רגע אחד.

 

מעבר לנוחות שבחוויית קריאה מהירה, היכולת לרכוש ספרים דיגיטליים מרחבי העולם מאפשרת להרחיב אופקים, להכיר סופרים חדשים ולהתוודע לתרבויות שטרם הכרתם. תוכלו לקרוא את הספרים האהובים עליכם באנגלית או בשפות נוספות, ואם אתם לומדים שפה חדשה – זו דרך מצוינת לתרגל. טיפ למתקדמים: תוכלו לרכוש ספר שכבר קראתם, בתרגום לשפה שאתם לומדים. מדובר בדרך מצוינת להקל על חוויית הקריאה בשפות שונות.

רעיונות נוספים לליווי קריאת ספרים דיגיטליים

  • חפשו ביקורות בקבוצות קוראים בינלאומיות – מתלבטים איזה ספר לקרוא, מחוץ לרשימת רבי המכר? קראו ביקורות בקהילות ספרים מחו"ל או עברו על רשימת המומלצים באתרים מובילים.
  • עומדים לטוס לחו"ל? הורידו ספר דיגיטלי של סופר מקומי – מדובר ברעיון אפקטיבי ללמוד על התרבות, ולקבל זווית ראייה מעניינת למקומות שאתם צפויים לבקר בהם.
  • קראו עם חברים – ספרים מחברים בין חברים. אם עדיין לא יצא לכם לעשות את זה, התארגנו בקבוצה של חובבי קריאה וצרו מסורת במסגרתה מדי חודש מישהו בוחר את הספר הדיגיטלי הבא עבור כולם. בזכות היכולת לקרוא ספרים דיגיטליים מכל מקום, כולם יוכלו לקרוא את הספרים שלהם בלי לחפש אותם בחנויות. תוכלו לפתוח קבוצת וואטסאפ עם ביקורות לגבי הספר, רק בלי ספוילרים!

 

אז אם עדיין לא ניסיתם לקרוא ספרים דיגיטליים, אין לנו ספק שאתם צפויים להתמכר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *