ספל , כוס קפה , קפה על שולחן

קפה וכל מה שמסביבו

קריאה בקפה הינה שיטה מיסטית עתיקת יומין, שבאמצעותה ניתן לחזות את העתיד של המבקש זאת. למעשה, לאחר שהאדם מסיים לשתות את כוס הקפה שלו (שרצוי שיהיה קפה חזק במיוחד), מגד או מגדת העתידות מסתכלים פנימה אל תחתית הכוס, ומתחילים לפענח את הסימנים שנותרו משאריות הקפה.

לכל צורה שיכולה להיווצר, קיים סימן מזוהה, אשר לו קיים פירוש שיכול להעיד דבר או שניים על אותו אדם.
אמנם מדובר באמונה עתיקה במיוחד, שכיום נחשבת יותר רוחנית אולי, אך אל תטעו. קריאה בקפה תוכלו למצוא כמעט בכל מקום, גם בימינו המודרניים והטכנולוגיים. גם אם לעיתים נדמה כי התפתחות המדע קראה תיגר על האמונות המסורתיות והמיסטיות, הרי שהדבר לא נכון בהכרח. תמיד יהיו בינינו אנשים שאוהבים להתחבר לעולם הרוחני, למיסטיקה, ללא נודע, וכן לנסות אולי ללמוד על עצמם משהו מן החוויה הזו. קריאה בקפה הוכיחה את עצמה לא פעם כנכונה, אך כאמור, אין מדובר במידע מדעי מדויק. אנשים סקרנים נוהרים אל אותם מקומות המתחמים בקריאה בקפה ומנסים לקבל קצה חוט על חייהם, איזה שהוא מידע להיאחז בו, או אפילו משתמשים בקריאה בקפה על מנת לנסות בעיה כלשהי אשר מקשה על חייהם.
בין אם אתם מאמינים, ובין אם לא, תמיד שווה לתת צ'אנס לדברים חדשים ולא מוכרים.

אם כן, אז איך זה תכלס עובד?

על מנת לקבל צורות נוחות לקריאה בקפה, יש להשאיר מעט נוזל בקרקעית, לאחר מכן להחזיק את ספל הקפה ולסובב אותו שלוש פעמים בכיוון השעון במהירות. כך, שייווצר מצב בו הנוזל יגיע עד לשפת ספל הקפה. כשהוא אכן מגיע לאותה נקודה, יש להפוך את הספל אל התחתית, לחכות מספר שניות, ולהפוך חזרה את הספל. הצורות שיש לקרוא אותן הן למעשה אותן שאריות הקפה שנשארו על דפנות הספל, ואותן מפענחים לסימנים וסמלים. למעשה, פיענוח הסימנים הללו יכול לומר מהו גורלו של האדם ששתה את ספל הקפה.

גם מידית הספל אין להתעלם, שכן, היא משחקת תפקיד חשוב במיוחד בכל זמן הקריאה. תחילה, עליה להיות מכוונת כלפי הקורא. כאשר מסתכלים על הידית, ומתחילים לבחון את הצורות המופיעות באזורה, ניתן לומר כי הצורות המופיעות משמאל לידית, קשורות למאורעות שהתרחשו בימים עברו, כלומר, מתייחסות לעבר של אותו אדם אשר לגם מספל הקפה. לעומת זאת, הצורות הנמצאות מצדה הימני של הידית, מתייחסות למאורעות עתידיים שטרם התרחשו.

כוס קפה , קריאה בקפה
כוס קפה מוכנה לקריאה

הקורא צריך להכין את עצמו

כידוע, כמו שיטות קריאה אחרות, כמו קריאה בקלפי טארוט למשל, דורשת הכנה התרכזות רבה בנעשה, וכן הפעלת האינטואיציה והדמיון. על הקורא לגשת לפעולת הקריאה בראש נקי, שקט, שאינו מוטה ממחשבות מסוימות. לשיטת הקריאה בקפה קיימת טבלה שבה מפורטים פירושי הסמלים. שילוב של הבנת הצורות המופיעות העשויות מכתמי קפה, יחד עם פיענוח הטבלה יוצרת למעשה את הקריאה עצמה. עם זאת, חשוב לזכור כי על מנת להצליח להתאים את הצורות לסמלים המופיעים בטבלה יש להתאמן רבות, לדעת להשתמש בדמיון, ולנסות להיות מדויקים עד כמה שניתן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *