קפה

קפסולות קפה להכנת משקה טעים ומרענן

קפה טוב הוא כבר מזמן לא זה שקונים במרכול ומוזגים דרך הקומקום החשמלי.

קפה טוב של ימינו מוכן אך ורק במכונת קפה מדוגמת כמו של מסעדות וקנטינות מפורסמות. למזלכם, בשל ירידת מחירים בענף, רכישת מכונת קפה מתרחשת בלא מעט בתים בישראל היום, וגם עבורכם מדובר בתהליך קל ופשוט, ברוב הסיכויים. מה שכן, אם טרחתם ורכשתם מכונת קפה, מומלץ לבחור קפסולות קפה איכותיות באמת. קפסולות קפה שלנו, שהן כידוע – מפורסמות בכל הארץ, מגשימות בדיוק את מה שאנו הטפנו לו כל השנים: קפה טוב, ברמה של מסעדות, ללא תנאים ובאיכות חסרת תקדים.

משתמשים בקפסולות ומכונה? תגידו שלום לאבנית שלכם

אבנית על קומקום הקפה אינה אירוע שמתרחש בתדירות זהה על מכונות, וגם כאשר היא מתרחשת, פירוק וניקיון המכונה קל יותר מאשר ניקוי קומקום צר וקשיח שלא תמיד מאפשר מעבר לחלקים הנגועים. עם מכונת קפה הקפה נשאר טעים כל השנה, וגם כאשר נוצר נגע האבנית, ההסרה קלה ופשוטה בהרבה מאשר בקומקום. הניקיון של המכונה מאוד פשוט, לאחר שלושה חודשים עד חצי שנה רוכשים קפסולה לניקיון מפעילים את המכונה כמו בתהליך הכנת הקפה והמכונה מנסה את עצמה, פשוט ובלי הרבה מאמץ.

קפה
ארוחת בוקר

בחירת קפסולות קפה בהתאמה אישית

בחירת הקפסולות כרוכה בסוג הקפה שברצונכם לשתות. יש לנו קפסולות קפה אספרסו, לצד קפסולות מהן ניתן להכין משקאות מיוחדים כמו מקיאטו, קפוצ'ינו, וכד'. בחירת קפסולות קפה חשוב שתיעשה על פי סוג הקפה שאתם מבקשים להפיק. בחירת סוג הקפה הרצוי תנגיש לכם את המשקה עליו חלמתם, רק שעכשיו לא תצטרכו לצאת מהבית, אלא תוכלו להכינו כאן במקום, בבית שלכם. כאשר אתם רוכשים את הקפסולות בפעם הראשונה אנו ממליצים לכם להגיע לאחת מחנויות נספרסו אשר יעניקו לכם טעימות של שלל סוגי הקפסולות עד שתמצאו את אלו שאתם הכי אוהבים. תוכלו להתייעץ עם המוכרים המנוסים שיתאימו לכם את הקפה לפי העדפות שלכם.

קניית קפסולות קפה במחירים מיוחדים

אנו מציעים מחירים מיוחדים לקונים קפסולות קפה מרובות באופן סיטונאי. למזמינים הזמנות ממש גדולות ניתן להוזיל את מחיר הקפסולה היחידה, ולהפוך את צרכנות הקפה שלכם למשתלמת ביותר. קונים עכשיו הרבה, בשביל שלא תצטרכו אחר כך, ובמחירים חסרי תקדים כלפי מטה. בנוסף תוכלו לקבל משלוח חינם ברכישה של 10 שרוולי קפה.

שימוש בקפסולות קפה

השימוש בקפסולות קפה קל ופשוט: רק להכניס ולהפעיל את המכונה. הכנה הקפה, טחינתו והפיכתו למהול במים היא עניין מהיר מאד כאשר לרשותכם עומדת מכונת קפה. לכן, מי שאין לו עדיין מכונת קפה, מומלץ לו לשנות את שיטת צרכנות הקפה שלו, כי מי שכבר משתמש במכונה יודע שמדובר בעולם אחר, ובמיוחד עם קפסולות קפה כמו שלנו!
לקופון הנחה כנסו לקישור כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *