מופעי סטנדאפ | צביקה הדר הופעות | הופעות – צביקה הדר

  עמותת שק"ל – עידן עמדי וצביקה הדר

יש לשמור על הבריאות .אנשים רבים בגילאים צעירים אפילו מתקרבים לקבוצות סיכון בתחום הבריאות . אחד מאלו הוא השחקן המפורסם צביקה הדר . צביקה הדר – לקה לאחרונה בדום לב – והוא כעת נרגע בבית . האם הוא יסיים את הקריירה שלו בתחום המשחק ומנטור מוזיקלי ?

עוד מעט נשמע על כך , אבל אנו לא ממש רוצים להגיע למה שהגיע צביקה הדר . אז עלינו לשמור על הבריאות .

צביקה הדר – כמובן לא רוצה לפרוש מחייו כשחקן , הוא לא מבין על מה המהומה ? האם כל פעם שקורה משו בחיים אנחנו עוצרים הכל ?

כוכב נולד – התוכנית בה השתתף צביקה הדר – רק הולכת ונהיית יותר טובה לדעתו . צביקה הדר מסביר כי הושקעו הרבה רצינות ומחשבה בתכני התוכנית – מה לעשות – כיצד יותר לעניין את הקהל בבית .

התוכנית הזו – כוכב נולד – בה צביקה הדר משתתף – התחילה כתוכנית אחרת , ובעקבות המתחרים היא שודרגה . היום התחרות גדולה יותר בין האמנים בתוכנית , יש מחנה אימונים טוב יותר וצמוד לתוכנית , יש אפילקציה חדשה , ומסך מתרומם שמשפרים את חווית הצפייה של הקהל בבית . לדברי צביקה הדר נראה שהוא פחות שש לפרוש .

יש תוכניות מתחרות לכוכב נולד של צביקה הדר – כמו אקס פקטור או דה וויס . לדברי צביקה הדר

אקס פקטור – זו אותה תוכנית כמו שלו – רק ששם השקיעו המון המון כסף . וזה נורא קשור לאמריקה שם הביג שואו גדול בשונה מהארץ , הקהל גולשים לדברי צביקה הדר – פחות יתחבר .

לדברי הדר – הוא מרגיש גאווה ישראלית בהקשר של הפורמט אותו הוא מייצר  ומוכר – לא משו זול או סתם מנופח מחול אלא משו אותנטי ישראלי .

רני רהב – איש יחסי הציבור – גם נהיה פטריוטי כמו הדר – כשהוא מדבר על שירות בצבא או שירה בעברית – כקריטריונים נכונים – להמשיך נכון בתוכנית . הדר – מסכים איתו חלקית – אכן שירה בעברית טובה יותר מאשר לעלג באנגלית .

הדר מספר כי איש רכש כמו רני רהב – היה מורכב מאד להביאו לתוכנית – 3 שנות חיזור – עד שרני רהב ניאות להצטרף , כמובן לא כדי שיהיה שם סתם כאורח כבוד – אלא שיביע דעתו גם אם היא לא נחמדה לכולם . האיש הזה מיוחד – אומר הדר .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *