ארדנים | השכרת רכב | טיול לבלגיה – השכרת רכב בבלגיה

מתכננים טיול לבלגיה? נוסעים להופעה? אולי כדאי שתשקלו השכרת רכב בבלגיה

כל מי שמתכנן לטייל בבלגיה מתכנן לטייל בארדנים . כבר מהארץ בודקים מסלול , מחפשים חברה להשכרת רכב בבלגיה  – ואז נוסעים ונהנים . אם חשבתם לטייל בארדנים – ברור שלא תסעו בתחבורה ציבורית – השכרת רכב בבלגיה זו אופציה מאד נצרכת . כי הטיול בהרים – אם תבחרו בהשכרת רכב בבלגיה ,יהיה הרבה יותר בשליטתכם , והרבה יותר נעים . הזמן שלכם – תבלו ..

אז בחרתם בחברה להשכרת רכב בבלגיה , בחרתם במסלול , אולי גם כמה מלונות – כדי שיהיה איפה להניח את הראש . יאלה עולים למטוס והופ לבלגיה .

כיוון שהייתם חכמים יותר , וכבר מישראל יצרתם קשר עם חברה להשכרת רכב בבלגיה , כבר בשדה התעופה יחכה לכם רכב איכותי אירופי של חברה להשכרת רכב בבלגיה , אם כל מה שצריך בשביל הילדים , אם זה בוסטרים אם זה כסאות תינוק ועוד ..

לכו להתארגן במלון , שימו את הרכב של השכרת רכב בבלגיה בחניה , וקחו מפה , הגיע הזמן להכין את הציר !

קודם תסעו לנמור , עיירה זו היא עיירה מיוחדת . הייוחדיות שלה שהיא על נהר המוס , והרחובות שלה הם כמדרכה הולנדית – מאד נעים להסתובב שם .

החנו את הרכב מהשכרת רכב בבלגיה בחנייה מתאימה וצאו להסתובב , ניתן שם לאכול שוקולד בלגי טעים , ולטייל במצודה הנמצאת מעל העיירה , יש רכבת שעושה טיול בין מחילות המצודה השונות בתוך האחוזה ישנו לונה פארק קטן – רק לבוא ולהנות .

לאחר מכן , עוד אל תחזרו לרכב שלקחת מחברת השכרת רכב בבלגיה , אלא , צאו להפלגה על נהר המוס – בדרך תראו נופים קסומים ומיוחדים – ינתן לשוט – לזמן קצר – עד 45 דקות , וניתן גם לזמן ארוך יותר . את אותה הפלגה ניתן גם לבצע מעיירה ששוכנת בהמשך גדות נהר המוס – העיירה דיננת . שם גם יש טיילת קסומה .
החלטתם ללכת דרך דיננת , חזרו לרכב ששכרתם בהשכרת רכב בבלגיה וסעו לעיר זו . את הדרך מנמור לדיננת לא תשכחו – דרך ציורית יפיפיה – סעו לאורך הנהר – תחשבו שאתם נמצאים בתמונה . באמצע הדרך מנמור לדיננת יש את העיירה אנבויי – בה מתחם גנים קסום ומזרקות פעילות – גם הגינה מדהימה – וגם תראו משחקי מים באמצעות מזרקות

אם תבואו אחרי הצהריים לאנבויי – עוד תוכלו לשמוע קונצרטים שונים בגן האמור .

לאחר מכן ניגש שוב לרכב שהשכרנו בהשכרת רכב בבלגיה וניסע לעיר דיננת , בעיר זו נולד ממציא הסקסופון אדולף סאקס – כל פנסי העיר הם בצורת סקסופון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *