שבועות ללא קורונה: מאכלים מומלצים לערב שבועות

כולנו מייחלים לכך שעד שבועות כבר נוכל לארח את האנשים היקרים ללבנו, ולאפשר להם ליהנות ממגוון המאכלים המייצגים של החג. אספנו כמה רעיונות עבור מתכונים לשבועות שתרצו לנסות

פשטידות, קינוחים חלביים ומאפים שמעלים ניחוחות נפלאים, שבועות הוא ללא ספק הזדמנות טובה לנסות את כולם. ישנם מגוון מתכונים לשבועות שאסור לפספס, אבל לפני שמתחילים לגגל ולחפש – כדאי לעשות קצת סדר. על מנת לעזור לכם ליצור ארוחה שלמה מראשיתה ועד סופה (ואפילו להתחשב באורחים בעלי רגישויות או העדפות תזונתיות), יצרנו עבורכם את ה"שלד" הבא. עם חלוקה לפי מנות, ומגוון אפשרויות לנסות מתוכן. חג שמח!

מנה ראשונה

כשהשולחן צפוי להיות ברובו חלבי, הפתרונות הקלאסיים עבור מתכונים לשבועות  מתחלקים למאפי פתיחה ולסלטים. 

מה יכול להתאים לכולם? תוכלו להכין פוקאצ'ה ביתית עם ממרחים, שחלקם חלביים וחלקם טבעוניים, כדי לאפשר לכל האורחים ליהנות. אם אתם מכינים בורקסים, ניתן לכלול מאפים במילוי גבינות, ובמקביל גם מאפים עם פטריות, תפוחי אדמה, טופו או גבינה טבעונית. בקטגוריית הסלטים, ניתן להכין סלטים מגוונים אך זכרו לפחות בחלקם להניח את התוספות החלביות בצד. כך תאפשרו גם לבעלי רגישויות, ליהנות מבלי לחשוש.

לזניה
לזניה לזניה לזניה

בעיקריות

פיצות, פסטות, קישים ופשטידות, עם כל כך הרבה אפשרויות של מתכונים לשבועות, השולחן שלכם צפוי להיות חגיגי ומפנק. אם מדובר בפיקניק או באכילה מחוץ לבית, תוכלו להכין קישים ופשטידות בתבניות אישיות, על מנת להקל על האכילה.

מה יכול להתאים לכולם? קיימות וריאציות שונות לקישים ופשטידות, שחלקן יכולות להיות חלביות ואחרות לא. בצל, בטטה, כרובית ופטריות, הם מילויים נפלאים שניתן לשלב עם גבינה ואפשר גם להכין בגרסת פרווה. בכל הקשור לפסטה, גם שם ניתן לשלב בין מתכונים לשבועות עם רטבים חלביים לבין גרסאות פומודורו.

בקינוחים

חלומם של חובבי הקינוחים החלביים מתגשם בשבועות. החלק של הקינוחים הוא המועדף ביותר על רבים מאיתנו, והסיבה ברורה. בחרו בעוגה האהובה עליכם, גבינה, ביסקוויטים או שוקולד חלבי, וצאו לדרך! זכרו כמובן לגוון עם מספר קינוחים טבעוניים במידת הצורך.

Cheesecake
עוגת גבינה מלכותית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *