הכירו את סקן בוקס – ניהול ארכיון חשבוניות דיגיטלי

הפתרון שישחרר אתכם מהניירת אחת ולתמיד, כבר כאן. נמאס לכם לבזבז זמן על איסוף חשבוניות? ארכיון חשבוניות דיגיטלי הוא בדיוק מה שחיפשתם

לכל עסק מאפיינים ייחודיים משלו, אבל יש לפחות דבר אחד שמשותף לכולם. אנחנו מדברים כמובן על המרדף הבלתי פוסק אחר חשבוניות וקבלות. וכשמדובר בעסק קטן, הבעלים שלו הם אלה שמוצאים את עצמם מדי חודש מבזבזים זמן יקר על מלאכת האיסוף. הניסיון להיזכר איפה שמו את הקבלות שצריך להעביר לרואה החשבון, התיוק האינסופי בקלסרים, והחיפוש אחר ניירת שהלכה לאיבוד דווקא ברגע הכי לא מתאים. למי יש סבלנות לכל התהליך הזה?

אם גם אתם חשים בתסכול ואף חוסר אונים בכל פעם מחדש, אתם לא לבד. מדובר בפעילות הפחות חביבה על עצמאים, ואיש לא רוצה להתעמק בה יותר ממה שצריך. בייחוד כשברור לכם שיכולתם לנצל את הזמן לדברים אחרים שקשורים לפיתוח העסק. אלא שלהבדיל מפעילויות שאין ברירה אלא להמשיך ולעשות, במקרה הזה המצב הוא שונה לגמרי. אז במקום להתעצבן ולאסוף ניירת מסביב לשעון, הגיע הזמן לנסות ארכיון חשבוניות דיגיטלי.

מה זה אומר?

ארכיון חשבוניות דיגיטלי הוא הדרך המובילה להתנהלות מול ניירת במציאות של ימינו. אחרי שעסקים רבים כבר עברו להוצאת חשבוניות באופן מקוון, גם השמירה והתיוק שלהן מצטרפות למהפכה. כי למה לא להיפרד מהקלסרים הגדולים לטובת פתרון נוח יותר? סקן בוקס, ארכיון חשבוניות דיגיטלי מוביל שמתאים לעוסקים מורשים וגם לרואי חשבון, מאפשר להם להשתחרר מהבלגן ואי הנעימות אחת ולתמיד.

יש לכם מסמך חדש שאתם רוצים לשמור? סרקו אותו באמצעות הנייד, העלו לענן באמצעות סקן בוקס ואתם מוכנים לצאת לדרך. צריכים לשלוח אוסף מסמכים לרואה החשבון? עם ארכיון חשבוניות דיגיטלי של סקן בוקס תוכלו להוריד אותן באופן מסודר, לשלוח אותן הלאה ולהיפרד מהדאגות המיותרות. רוצים להעביר מסמך קיים אל ביטוח לאומי, מס הכנסה או כל גורם אחר? אתם כבר לא צריכים להתחיל לפתוח קלסרים. פשוט נכנסים אל סקן בוקס, מאתרים אותו בקלות ומעבירים הלאה. 

מקדמים את העסק בלי הפסקה

ומה לגבי מצבים בהם אתם צריכים להעביר את המסמך המבוקש או לספק נתונים מסוימים, כשאתם נמצאים מחוץ למשרד? גם כאן, ארכיון חשבוניות דיגיטלי כמו סקן בוקס עושה את העבודה. היכולת להיכנס אליו מכל מקום ולצפות במסמכים, הופכת את המשימה לפשוטה במיוחד. גולשים, פותחים ומעבירים, זה הכול! עוד לא הצטרפתם?

לפרטים נוספים היכנסו לאתר ScanBox

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *