נספרסו, קפסולות

קפה לאנשים שמבינים עניין

חברת נספרסו היא כיום חברת ייצור הקפה הגדולה והמובילה בעולם

את הפרסום הגדול ביותר שלה, השיגה חברת נספרסו על ידי מכונות הקפה המיוחדות והשיטה החדשנית שחברת נספרסו המציאה. כיום, כשאנו אנו מקשרים בראשנו את המילים נספרסו – קפה במידיות. חברת נספרסו משדרת ללקוחות השונים כי אצלה ניתן לקנות קפה איכותי ומכונות טכנולוגיות ומעוצבות. נספרסו – קפה כבר מתקשר לכל העולם כמו שאייפון – סמארטפון מתקשר, קשר כזה שמראה שהקפה הטוב ביותר שניתן למצוא יהיה בחברת נספרסו כמו שהסמארטפון הטוב ביותר שניתן לקנות יהיה של חברת אפל – האייפון.

תחילת הפרסום של חברת נספרסו והקשר הבלתי מעורער של נספרסו – קפה החל במכונות הקפה הייחודיות והחדשניות שחברת נספרסו השיקה לפני מספר שנים

אם בעבר הכנת קפה איכותי היה נחלתם של בתי הקפה המסוגננים והמהודרים ברחבי העיר, או שניתן היה למצוא קפה איכותי רק בעת בילוי בערים כמו רומא ופאריז. כיום כל אדם פשוט יכול להכין קפה איכותי ומרענן בביתו. אמנם מכונות קפה היו גם בעבר בביתם הפרטיים השונים, ויש כאלה אשר הכינו קפה איכותי וטרי בביתם, אך זוהי היית ה מלאכת מחשבת ודרשה זמן ועבודה רבה. יחד עם זאת מכונות הקפה המקצועיות שנקנו לבתים הפרטיים היו גדולות, מסורבלות ויקרות להחריד. חברת נספרסו בניסיונותיה לשלב את המותג נספרסו – קפה יצרה מכונות קפה נוחות, מעוצבות וכאלה המייצרות קפה איכותי וטרי ללא מאמץ רב.

סודה גדול של חברת הנספרסו הוא בטכנולוגיה החדשנית.

הטכנולוגיה שהוכנסה למכונה הייתה טכנולוגיה ייחודית בה קפסולות הקפה משווקת בזכות עצמן והן מותאמות ספציפית למכונות הקפה של חברת נספרסו. את קפסולות הקפה ניתן היה לקנות במגוון רב של טעמים ותרכובות. קפסולות הקפה נעו מהטעמים אתיופיים לטעמי הקפה הרומאי – ובכולן הקפה היה נשמר בצורה אטומה והרמטית על מנת לשמר את הטריות. ברגע שיש לך את המכונה המיוחדת של נספרסו – קפה ואת הקפסולה הייחודיות, כל שנותר לך הוא להכניס את הקפסולה למקום המיועד לה במכונה ללחות על הקפה אותו ברצונך לשתות ולהמתין מספר שניות.

לאחר מספר שניות אנו נקבל את הקפה האיכותי בעל הארומה המהפנטת, שהמראה והטעם שלו הינם של בית קפה איטלקי בלב רומא. כמובן שניתן גם להכין קפה עם חלב מוקצף, לצורך כך נספרסו-קפה ייצרו מתקן מיוחד שמתחבר למוכנה אשר יודע להקציף את הקפה שלנו בצורה מהירה וללא סיבוך. לאחר הקצף הקפה ניתן לפוך אותו לקפה הנספרסו שהכנו במכונה ולטעום טעם נהדר של קפה קפוצ׳ינו.

נספרסו – קפה נהפך למותג במהרה ורוב העולם המודרני קנה את מכונות הקפה והקפסולות הייחודיות. ניתן לראות כי חברת נספרסו ממשיכה בחדשנות שלה ומפתחת עוד עוד קפסולות בטעמים ייחודיים ומכונות קפה מעוצבות ואלגנטיות. לנו הצרכנים נותר ליהנות מהקפה האיכותי אותו נו יכולים לצרוך בכל שעות היממה בביתנו הפרטי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *