קניה בשלט רחוק -סליקה אונליין

הקידמה היא בהכרח דבר טוב. להתקדם קדימה אל העתיד, אל דברים חדשים שלא חלמנו עליהם כלל בעבר הרחוק.

הדבר הפשוט ביותר שקיים כבר שנים והוא מסחר, קניה ומכירה. אם בעבר היה נהוג להחליף בין אנשים. תן לי א מה שיש לך ואתן לך את מה שאין לך היה מוטו שכולם פעלו על פיו.

כיום הכסף שהחליף את המסחר הישיר, מפעיל אותנו ולעתים נדמה כי כל העולם עשוי מכסף והוא הבסיס שמפעיל אותנו.

מי חשב לפני שנים לא רבות שסליקה אונליין תהיה חלק משגרת החיים שלנו. מי בכלל חשב על כך שנוכל לקנות ולסחור ולמכור מבלי לצאת מהבית. זה אכן נשמע כמו מדע בדיוני אך זו מציאות שמתצרחשת בכל שעה ובכל דקה.

עסקאות שנעשות אונליין, סליקה אונליין של כרטיסי אשראי שנעשית כיום מכל עסק ולו הקטן ביותר.

הפיצה השכונתית שנהגנו ללכת אליה עד לא מזמן, לשבת עם החברים מהשכונה ולאכול פיצה משפחתית אחת גדולה, משולש אחר משולש, לשלם מספר מטבעות ולצאת שמחים ומאושרים מאוכל טעים ומפגש עם השכנים.

כיום הפיצרייה השכונתית  ריקה מאדם אך לא מפסיקה לעבוד ולו לרגע קט. הזמנות נכנסות בקצב מסחרר, סליקה אונליין של כרטיסי אשראי שמחייבים עוד פיצה משפחתית ובקבוק שתיה ושליח על טוסטוס שיוצא לדרך ומגיש לנו את הפיצה החמה מאוד ישר לפתח הבית.

מי חלם שנוכל לבצע קניות ומכירות מבלי לזוז מהספה, בלחיצת כפתור אחת פשוטה והקלקה על העכבר, סליקה אונליין של כרטיבס אשראי והנה החלום שלנו כבר כאן אצלנו ביד.

ולוגי אליו נולדו מילדינו שכלל לא יודעים לחסוך שקל על שקל ולא מכירים את חלופת הכספים ולכל היותר מכירים את כרטיס האשראי המנצנץ ואת הסליקה אונליין שאמא עושה בטלפון.

העולם מתקדם ואנחנו צועדים אתו יד ביד, לרב התהליך הוא חיובי אם נשכיל לעשות התאמות נכונות למציאות הקיימת, אם נהיה מודעים לשינוי ולרוח התקופה וניטיב לפעול בהתאם.

גם אנשים שחששו מסליקה אונליין של כרטיס אשראי רוכדים היום מוצרים בהרמת טלפון אחת, או בהקלקה פשוטה במחשב. צועדים קדימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *