מכשיר אשראי נייד בהתאמה אישית

בחירת מכשיר אשראי נייד נדמית לעתים כפשוטה וקלה, אך בפועל מדובר במשימה שלא כדאי להקל בה ראש. מכשיר נוח לגביית אשראי מייעל את העבודה בעסק, וגורם לכם להשקיע פחות בלוגיסטיקה ויותר בעבודה בפועל. גביית כספים מלקוחות זה משהו שצריך לעשות, ולא משהו שלשמו מקימים עסק, מה שאומר שצריך להשקיע מינימום מאמץ בביצוע הפעולה. ישנם כמה צעדים פשוטים לוודא כי מכשיר אשראי נייד הנמצא ברשותכם מתאים לפעילותכם השוטפת.

ודאו כי יש קודן על המכשיר

על פי רוב, משמש הקודן להקלדת מספר האשראי של הלקוח. לקוחות רבים מגיעים עם כרטיסי אשראי עם פסים שחוקים, מה שאומר כי מכשיר שרק מגהץ, ולא מקליד, יהיה לכם לרועץ במקרה כזה. מכשיר אשראי נייד ובטוח הוא מעין מסופון עם אפשרות להקליד את מספר האשראי של הלקוח במידה והגיהוץ לא עובד.

ודאו כי אורך חיי הסוללה של המכשיר תקינים

מכשיר שייאלץ אתכם להסתובב עם סוללה שניה בתיק אינו המכשיר שהייתם רוצים בעבודה שלכם. לכן, ודאו כי מכשיר אשראי נייד אשר בבעלותכם מכיל זמן סוללה ארוך ויציב, כזה אשר מצדיק את אחזקתו השוטפת. לא כל מכשיר אשראי נייד מכיל זמן סוללה ארוך, מה שייאלץ אתכם להסתובב שלא לצורך עם עוד סוללה, פעולה שיכולתם להימנע ממנה אם צרכתם מכשיר אשראי נייד ללא באג זה.

ודאו כי המכשיר יכול לשמש גם בחסות החשיכה

ברבים מן המקרים תיאלצו לעבוד עם אשראי בלילה. מומלץ לוודא כי מקלדת המכשיר זוהרת ומאירה, כזו שמאפשרת לכם להקליד מספרי אשראי בלילה מאוחר. כך, למשל, בחברות אוטובוסים – הפקחים שמסתובבים עם מכשיר אשראי נייד כמו מסופון פיקוח – יזדקקו לצג ומקלדת עם אור כדי לוודא שהם לא טועים בעבודתם. הדבר נכון גם לדיילי שטח, ולכל מקרה של עבודה בה הגבייה של הכספים נעשית בלילה, ונעשית בשטח, ללא תאורה.

ודאו כי המכשיר מתאים לצרכיכם הלוגיסטיים

נכנס בתיק שלכם, לא תופס המון משקל, ידידותי, נוח להחזקה ועבודה שוטפת, ויעיל מבחינת ביצועים. מומלץ לבדוק מספר דגמים של מכשיר אשראי נייד עד למציאת זה המתאים לכם ביותר מבחינות אלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *