קורא כרטיס מגנטי דרך הסלולר: נפלאות הטכנולוגיה מסייעות לגבות אשראי בקלות

מהו קורא כרטיס מגנטי? אמצעי גביית אשראי מהפכני מהטעם הפשוט: לא מדובר בפס גיהוץ, אלא באפליקציה קוראת כרטיסים מגנטיים בטלפון שלכם. כל מה שצריך הוא טלפון חכם וחיבור לאינטרנט במכשיר. באמצעות התנהלות זו, תוכלו לגבות את האשראי מהלקוחות שלכם ללא מכשירי גיהוץ וללא קופות רושמות. מה שכן מומלץ לעשות הוא לעבוד עם תוכנת מנהל לצורכי רישום הסליקות אשר עשיתם, אבל מעתה לא צריך לממשק תוכנות מנהל לפסי גיהוץ באמצעות הנדסת רשתות מסובכת ומסועפת.
המדריך להפיכת הליכי גביית האשראי לסופר יעילים
בשלב הראשון, יהיה עליכם להירשם, כמו כל לקוח סליקת אשראי אחר, כמנויים סולקי-אשראי בחברות האשראי. כמובן שזו בחירה שלכם לאן להירשם ולאן לא, ולא צריך לעבור דרך כל חברות האשראי, אבל כן לקחת בחשבון שהן קיימות, ועל כן, תצטרכו להודיע ללקוחות עם אלו כרטיסי אשראי אתם לא עובדים. לאחר שהחלטתם לאן להירשם, עליכם להוריד אפליקציה המכילה קורא כרטיס מגנטי. האפליקציה תקרא את כרטיס האשראי של הלקוח שלכם, ותבצע את הסליקה מול המסוף ללא צורך שמחשב הקופה שלכם יהיה מחובר לשרת כלשהו. החיים הרבה יותר קלים כאשר עובדים עם קורא כרטיס מגנטי דרך הסלולר, ללא צל צלו של ספק.
לקוחות מספרים על חווית הסליקה שלהם
לקוחות האפליקציה, שהם למעשה בעלי עסק המוכרים ציוד וידע באשראי, מספרים כמה יעילה העבודה בעסק מאז כניסת האפליקציה לטלפונים שבחנויותיהם. הלקוחות מדווחים כי אין יותר תקלות, נפילות שרתים וכד', והעניינים בגביית האשראי מתנהלים כמו שעון שווייצרי. אם עד כה האשראי הצריך המון לוגיסטיקה וטיפול בבלת"מים הקשורים לנפילת ציוד סליקת האשראי מבחינה רשתית, כעת, עם הטלפון שלכם העניינים הרבה יותר קלים ויעילים. על מנת להגביר עוד יותר את היעילות, מומלץ לחבר את החנות שלכם לאינטרנט אלחוטי ולחבר את הטלפונים שלכם אליו. ביצוע הסליקה דרך האינטרנט של חבילת הסלולר שלכם עשוי לעלות לכם בנתוני-חבילה רבים שיביאו לקץ החבילה החודשית והאטה בגלישה, כתגובה לכך. עם קורא כרטיס מגנטי מאפליקציה סלולרית, גביית האשראי היא הכי מהירה והכי יעילה שרק ניתן להעלות על הדעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *