סליקת כרטיס אשראי באמצעות הטלפון הסלולארי

בעידן בו אנו חיים ישנם עסקים רבים אשר לא יכולים להחזיק מסוף סליקת כרטיס אשראי סטנדרטי, בעיקר עסקים ניידים ואנשים אשר מבצעים מכירות במקומות שונים ורוצים להבטיח את סגירת העסקה ברגע הפגישה.

סוכני מכירות רבים מדווחים על כך שפגישות עם לקוחות עברו באופן מוצלח, אך מאוחר יותר, לאחר החיוג אל הלקוח בכדי לבצע את התשלום מהמשרד, כבר יש לו יותר שאלות והתלבטויות וכך הזדמנויות רבות יורדות מהשולחן. לכן היום סוכני מכירות רבים מעדיפים לבצע סליקת כרטיס אשראי בו במקום, ועבורם האופציה של סליקת כרטיס אשראי דרך הטלפון הסלולארי הינה האופציה הנוחה והכדאית ביותר.

אפליקציה פשוטה וידידותית למשתמש

כאשר אתם בוחרים מערכת לביצוע סליקת כרטיס אשראי דרך הטלפון הסלולארי שלכם, חשוב מאוד שתוודאו כי מדובר במערכת הכוללת אפליקציה פשוטה וידידותית למשתמש, במיוחד אם לא רק אתם תשתמשו בה, אלא אתם בוחרים בה לשימוש של כמה וכמה סוכני מכירות בעסק שלכם. חשוב מאוד שתהיה אפליקציה שכל אחד יכול לבצע בה את הסליקה בקלות ובצורה נוחה מאוד, ולהשלים את העסקה בתוך זמן קצר.

קורא כרטיסי אשראי מוצפן

בכדי לבצע סליקת כרטיס אשראי דרך הטלפון הסלולארי תוכלו למצוא היום קורא כרטיסי אשראי מוצפן אשר מתחבר אל הטלפון הסלולארי ובו אתם יכולים "לגהץ" את כרטיס האשראי ממש כמו בכל סליקה אחרת במסופים פיזיים. כמובן, בכדי לוודא שאתם סולקים את כרטיס האשראי בצורה מאובטחת חשוב להשתמש בקורא כרטיסים איכותי השייך לחברה מוכרת בתחום, וחברה המשתמשת בשיטות אבטחת מידע מהגבוהות ביותר שניתן למצוא.

כך תוכלו להיות בטוחים כי גם אם מדובר בסליקה דרך הטלפון הסלולארי, הסליקה תבצע בצורה מאובטחת לחלוטין, ובתוך זמן קצר. אתם לא צריכים להקליד את מספרי כרטיס האשראי ושאר הפרטים, אלא הסורק יסרוק את כל הנתונים מכרטיס האשראי, האפליקציה תאפשר לכם למלא פרטים נוספים כמו מחיר סופי ופרטי לקוח, ובתוך זמן קצר תוכלו להשלים את ההזמנה על הצד הטוב ביותר שניתן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *