מכשיר אשראי- רכישות גדולות בפעולה קטנה

לעתים, בתי עסק קטנים עשויים אף הם לשגשג ולהיות מבוקשים – לא פחות ממתחריהם הגדולים. עם השגשוג והביקוש, מגיע גם רצון הלקוחות לשלם באשראי, אך לא כל העוסקים נערכים לזה בזמן. בקשת אישורים מחברות האשראי ופתיחת חשבון סליקה בכל אחת מהן מהווים רק חלק ראשון לפתרון הבעיה. החלק העיקרי הוא להתקין את התשתית, ואת מכשירי הסליקה השונים, וחשוב מכך: להתאים את מכשירי הסליקה לכל עוסק ועוסק. אדם שעיסוקו הוא עיסוק שטח (למשל מורה פרטי או מדריך כושר) אינו כמו אדם שעובד מתוך משרד. יחד עם זאת, ניתן להתאים מכשיר אשראי לכל אחד מהם.

מכשיר אשראי ידני בלי חיבור לחשמל

מכשיר אשראי מסוג זה נועד ללקוחות הזקוקים לסליקת אשראי בשטח. ישנם עוסקים שעיסוקם הוא ממש תחת כיפת השמים כמו מדריכי שדאות וכושר למיניהם, וישנם עוסקים שלא עובדים מביתם אלא מבתים אחרים, למשל מורים פרטיים המגיעים לבתים של תלמידים. אם אין מזומן זמין, מעתה גם הם יכולים לגבות כסף באשראי באמצעות מכשיר ייעודי.

מכשיר אשראי חשמלי

מכשיר האשראי הסטנדרטי אשר קביל כמעט בכל בתי העסק הרשמיים אשר פועלים דרך משרדים או חנויות. במכשירים אלו ישנם פסי-גיהוץ נפרדים, המגיעים כיחידה נפרדת ממקלדת המכשיר ומסופו, או טבועים על המכשיר כיחידה אחת. מכשיר אשראי חשמלי נדרש בכל חנות, חברה או עסק משרדי אשר ניכר כי הצטברו לקוחות המביעים רצון לשלם באשראי. למעשה, אנו לא ממליצים לכם לחכות לבקשת הלקוחות, אלא להקדים תרופה למכה. אם העסק שלכם הוא חנות מחשבים, חנות צעצועים, מפעל, חברה קטנה או בינונית וכד', ואתם חשים בתנועה של מכירות לכיוונכם, הכינו את בתי העסק ל- "מבול" הבקשות לשלם באשראי באמצעות פתיחת חשבונות סליקה בחברות האשראי, וציוד בתי העסק במכשירי אשראי.

התאמת מכשיר אשראי ללקוח (בעל העסק)

כל לקוח עסקי יכול בקלות למצוא מכשיר אשראי ייעודי עבור בית העסק שלו. בחברה המתמחה בהתאמת מכשיר אשראי לבית העסק, ניתן למצוא את מכשיר האשראי הייעודי עבור כל אחד ואחת מכם. השירות כולל ייעוץ, מכירה והדרכה אודות השימוש במכשיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *